hahaha

haha. min far är så söt och vidarebefodrar alltid roliga kedjemail till mig. det förgyller alltid dagen lite måste jag säga. detta blev dagens förgyllning.



xD jag vet, jag har bra humor ibland.

idag blire impro-middag till Sex And The City-avsnitt (min nya obsession - kan inte fatta att carrie är otrogen mot Ayden med Big! såå inte okej!) innan wic-match ikväll... björn borg är huvudsponsor ikväll, ska bli intressant att se vad som ska hända ^^ (är med i en dansgrupp som jag tänker förkorta BBG för er som inte vet.. och vi dansar på innebandymatcher.)
ikväll ska jag till göteborg. äntligen. och jag klarade teoriprovet igår. detta kanske är en bra vecka trots allt.

hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0