kul, verkligen.

Morgondagen:

1. Min lillasyster fyller år.
2. Mickan åker till stockholm, för att därifrån ta sig till fucking Australien.
3. Sista helgen innan skolan påbörjas.
4. Sista dagen hemma i Askim på - vad blir det..? Minst tre månader tror jag - påbörjas.
5. Sista dagen där jag meningslöst kan sitta och göra ingenting påbörjas.

Jag är en aning deppig. Förutom att min syster fyller år imorgon (den lille skiten blir tonåring..!) så händer verkligen ingenting som får mig att vilja kliva upp ur sängen istället för att bara ligga där hela dagen och strunta i hela världen. Typ. Frågan är varför jag trots detta blir kreativ. Kanske för att jag just såg en jättegammal men otroligt inspirerande film på tv. Strictly Ballroom tror jag den hette. Handlade om pardans och att våga tänka utanför lådan, som jag antar att det heter på svenska...

Kommer nog sitta hela natten och leta musikal- och dansskolor. Blir kul. Godnatt på er andra.

Jag orkar inte ens göra om orden med fet, kursiv och understruken stil så att texten ser liite roligare ut än den gör nu. Kan lägga in en bild på en struts istället om ni vill. Har hört att det piggar upp ett tråkigt blogginlägg. Eller är en kamel roligare? En kamel får det bli.



Han gör ju iallafall nåt roligt med munnen. Och hans näsa sitter högre upp än ögonen.

Kommentarer
Postat av: Kajsa-Lisa

Hahaha, du är för underbar! ^^ <3

2010-01-09 @ 15:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0