update?

har väl inte bloggat på typ.. två månader? vet inte. iallafall tänkte jag att en update om mitt liv kanske kunde sitta fint. det är ju ändå mig bloggen handlar om. Dah?!
(vet inte när jag bloggade senast men täcker in hela 2010 iallafall, i okronologisk ordning...)

- Hade en awesome nyår hemma hos Mickan som sedan stack till fucking Australien.. :)
- åkte till norge och sökte till london studio center. kom inte in, men det var grymt kul!
- flyttade ihop med sven till ett rum i en grym lägenhet!
- tog farväl av johanna som valde mallorca framför varberg.
- håller på att ta körkort :) tre veckors intensivkurs i samband med sportlovet och nu är uppkörningen bokad!
- är inne i en intensivperiod i skolan eftersom vi har föreställning om tre veckor :)
- är fortfarande singel. varken lycklig eller olycklig.
- bidrag i form av pengar mottages blygsamt pga seriös brist på arbete
- börjar bli stressad av alla intagningsprov och all shit jag måste fixa till dem..
- min lärare har upptäckt att jag har olika långa ben. hej hälinlägg resten av livet!
- ska sluta vara ute efter att supa mig full. har gått illa alldeles för många gånger nu..
- har kommit på hur roligt det är att vara danslärare. :)

med mera med mera antar jag.. men ja, det får räcka för ikväll. får se om jag lyckas vara lite mer produktiv när det gäller blogginlägg den närmaste tiden. antagligen inte, men lets say so.

hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0